کلک های آشپزی

زمانی که در حال درست کردن آبگوشت ،آن را میسوزانید، کافی است قابلمه را عوض کنید و به آشپزی ادامه دهید. می توانید مقدار خیلی کمی به آن شکر اضافه کنید چون شکر موجب از بین بردن مزه سوختگی می شود.

 

اگر سوپ یا خورشتتان شور شد ، چند تکه سیب زمینی پوست کنده داخل آن بیندازید. سیب زمینی نمک اضافی را جذب می کند. از سیب نیز می توانید استفاده کنید وبعد از ۱۰ دقیقه تکه های سیب را خارج کنید.

 

در هنگام پختن تخم مرغ، کمی نمک به آن اضافه کنید تا پوسته آن نشکند.

 

وقتی برنجتان سوخت، نان لواش را روی برنج پهن کرده و بعد از ۵ تا ۱۰ دقیقه آن را بردارید، نان بو و طعم سوختگی را از بین می برد. هنگام کشیدن برنج، قسمت سوخته پایین قابلمه را نخراشید.

 

برای پی بردن به تازگی تخم مرغ ها، آنها را در ظرفی پر از آب قرار دهید. تخم مرغهایی که در ته ظرف قرار می گیرند تازه هستند، تخم مرغهایی که انتهای آن به سمت بالا ست، زیاد تازه نیستند و باید آنها را زود مصرف کرد و آنهایی که روی آب می مانند کهنه هستند.

 

قبل از درست کردن ذرت بو داده روی اجاق گاز، ذرتها را به مدت ۱۰ دقیقه در آب بخیسانید. سپس آنها را از صافی رد کنید و روی اجاق قرار دهید. رطوبت اضافه شده به دانه های ذرت باعث سریعتر آماده شدن آنها می شود و ذرتها پف دارتر می شوند.

 

موزها را در یک دسته یا در کنار میوه های دیگر قرار ندهید. موزها را از هم جدا کنید و هر کدام را در نقطه ای مختلف قرار دهید. موزها گازهایی آزاد می کنند که باعث می شود میوه ها وموزهای دیگر سریعتر برسند. جدا کردن آنها باعث تازه نگه داشتن آنها به مدت طولانی تری می شود.

 

برای اینکه سیب زمینی های داخل گونی جوانه نزنند، یک عدد سیب درون گونی آنها قرار دهید.

 

وقتی گوشت را از فریزر خارج کردید، مقداری سرکه روی آن بریزید. این کار باعث ترد شدن گوشت  و موجب پایین آمدن دما و زودتر آب شدن یخ گوشت می شود.

 

کندن لایه رویی پیاز باعث  کم شدن ریزش اشک می شود.

 

برای جلوگیری از سفت شدن شکر قهوه ای کافی است داخل کیسه آن تکه های سیب یا تکه ای نان قرار دهید.

اگر به طور اتفاقی خود را در آشپزخانه سوزاندید، مقداری خردل روی ناحیه سوخته شده بپاشید. بعد از مدتی درد از بین می رود. خردل مانع تاول زدن نیز می شود.

 

 

  • اسکاچ سه عددی

    اسکاچ سه عددی

  • اسکاچ موسی

    اسکاچ موسی

  • اسکاچ بیضی سیمی

    اسکاچ بیضی سیمی

  • دستکش همه کاره

    دستکش همه کاره

  • دستمال دولایه

    دستمال دولایه

  • دستمال دوطرفه پلیشی

    دستمال دوطرفه پلیشی

  • اسفنج خودرویی

    اسفنج خودرویی

  • اسکاچ هانس

    اسکاچ هانس

  • اسفنج جادویی clean wave دو قلو

    اسفنج جادویی clean wave دو قلو

  • اسفنج سفره پاک کن

    اسفنج سفره پاک کن

  • دستمال میکروفایبر هانس

    دستمال میکروفایبر هانس

  • اسفنج جادویی clean wave یک قلو

    اسفنج جادویی clean wave یک قلو

    درباره پاک نهاد

    شرکت بازرگانی پاک نهاد تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی شینا و آریا از قبیل پد لاک پاک کن کاسه ای،پد لاک پاک کن جعبه ای،استون ویتامینه،پارافین بهداشتی،روغن بادام تلخ،جرم گیر کتری و سماور،لوله بازکن،موم سرد اپیلاسیون،ماسک نانو با تکیه بر نیروی کار ایرانی توانسته قدمی در جهت توسعه تولید ملی بر دارد. در طی حضور نزدیک به یک دهه و شروع از بازارهای منطقه ای و گسترش آن به کلیه مناطق تهران،حومه و شهرستانها توانسته است نظر مشتریان را بر پایه اعتماد دو جانبه و تعهد طولانی مدت جلب نماید.