5 روش برای مراقبـت از پـوسـت صـورت

 

هر زنی دوست دارد صورتی زيبا و پوستی شفاف و خوب داشته ‏باشد. اغلب ما سريع آرايش می کنيم اما نکات مهم مراقبت از پوست را در نظر نمی ‏گيريم. شما می ‏توانيد با انجام چند نکته ساده، زیبا شوید:

 

1.تغذيه صحيح: با بکاربردن درست وسايل آرايشی و حفظ يک رژيم غذايی سالم وبا استفاده مرتب از سبزيجات، ميوه‏های تازه، غلات، ماهی و غذاهايی که از لحاظ ويتامين A, B, C, E و آنتی ‏اکسيدان غنی هستند، پوستی سالم خواهید داشت. با مصرف زیاد اين ويتامين‏ها، به جوان‏شدن، ترميم، توليد کلاژن، مرطوب شدن و سالم ماندن پوست کمک می کنید. ازغذاهای طبيعی استفاده‏ کنيد و ازخوردن غذاهای آماده و فرآوری شده خودداری كنيد.

 

2.مراقبت‏های اساسی پوست: مراقبت اساسی‏ و منظم از پوست برای هر خانمی از سه مرحله تشکيل شده ‏است؛ تميز کردن پوست، مرطوب نگه‏داشتن پوست و استفاده از شيرپاک ‏کن‏ها.حتی اگر وقت کافی نداريد، تميز‏کردن و مرطوب نگه‏داشتن پوستتان خيلی مهم است.

 

3.لایه برداری پوست: فرآیند لايه‌برداری پوست بيرونی برای از بين بردن سلول‌ها کهنه و رويش سلول‌های تازه می تواند با مالش صورت با دست يا به کاربردن حلال‏های الکلی ساخته شده از اسيدهای ميوه‏ای انجام شود. ماسک‏هايی که ويتامين و مواد کانی دارند، می ‌توانند در از بين بردن چروک صورت، پوسته پوسته شدن پوست‏های خشک، التهابات پوستی و درمان پوست‏هايی که فرسوده به نظر می ‏آيند، موثر‏ باشند. پوست شما نرم ‏تر و صاف ‏تر خواهد ‏شد و احساس جوان‌ترشدن  می کنید. سرم‏ها، مواد ترکيبی قوی‌ای هستند که آنها را در محصولات زيبایی بکار می برند. مواد غليظی درون اين سرم‏ها قرار داده شده که می ‏تواند به صورت فشرده، سريع‌تر و عميق‌تر به پوست نفوذ کند. سرم‏ها می ‏توانند بعضی از مشکلات پوستی مثل مشکلات کم‏آبی پوست و کدر و بی حال بودن آن را از بین ببرند.

 

4.ضدآفتاب: به این علت کرم‏های ضدآفتاب مهم هستند، که اولين عامل پيری و آسيب پوست به «قرار گرفتن در مقابل نور خورشيد » مربوط می ‏شود! محفاظت از پوست در مقابل نور خورشيد، مهم‌ترين مراقبت از پوست است که به طور روزانه بايد مورد توجه قرار‏گيرد. در معرض نور خورشيد قرار گرفتن، موجب چروک صورت و ايجاد لکه‏های رنگی برجسته می شود که به واسطه آسيبی که به غشای ميانی پوست وارد می ‏شود، به وجود می آيند. آسيب‏های ناشی از نور خورشيد می ‏تواند باعث سرطان‌های پوستی بشود.

 

5.آرايش صحيح: بهترين روش برای بهبود در وضعيت آرايشی شما، استفاده از مواد زيرساز آرايشی ست که می تواند پوست مرطوب شما را هموار و صاف کند. يک پوست مرطوب می تواند صورت شما را عالی نشان دهد. برای هر آرايشگری بسيار مهم خواهد بود که با يک پاک کننده نرم، کار آرايش روی صورت را شروع کند. از يک دستمال يا پارچه خوب، برای زيرسازی پوست يا پوشاندن لکه‌ها استفاده کنيد. خیلی مهم است که محصولات خوب و مناسب نوع و رنگ پوست خود استفاده كنيد. مراقبت مناسب پوست، از شناختن نوع پوستتان شروع می ‏شود. 5 نوع پوست وجود دارد: خشک، معمولی، چرب، حساس و پوست ترکيبی.

قبل از خريد هر نوع از محصولات آرايشی بايد‏ بدانيد که دقيقا نوع پوست شما چيست؟ اين به شما کمک خواهد‏ کرد که بهترين محصولات بهداشتی مناسب پوست خود را بخريد. سپس رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنيد. زيرسازی پوست با رنگ‌های نامناسب، پوستتان را ناسالم و خسته نشان می‏دهد. هيچ گاه نبايد مواد زيرسازی پوست را به گونه‏ای استفاده‏ کنيد که به نظر برسد ماسک به صورت زده‏ايد. يک ترکيب مناسب می ‏تواند باعث تقويت پوستتان شود و طبيعی به نظر برسد. برای اينکه مشخص شود استفاده از چه درجه رنگی برای زيرسازی پوستتان مناسب است،ابتدا آن را روی خطوط فک خود امتحان کنيد. رنگ مناسب، آن است که روی پوست ناپديد ‏شود.

 

م.بیتوته

  • اسکاچ سه عددی

    اسکاچ سه عددی

  • اسکاچ موسی

    اسکاچ موسی

  • اسکاچ بیضی سیمی

    اسکاچ بیضی سیمی

  • دستکش همه کاره

    دستکش همه کاره

  • دستمال دولایه

    دستمال دولایه

  • دستمال دوطرفه پلیشی

    دستمال دوطرفه پلیشی

  • اسفنج خودرویی

    اسفنج خودرویی

  • اسکاچ هانس

    اسکاچ هانس

  • اسفنج جادویی clean wave دو قلو

    اسفنج جادویی clean wave دو قلو

  • اسفنج سفره پاک کن

    اسفنج سفره پاک کن

  • دستمال میکروفایبر هانس

    دستمال میکروفایبر هانس

  • اسفنج جادویی clean wave یک قلو

    اسفنج جادویی clean wave یک قلو

    درباره پاک نهاد

    شرکت بازرگانی پاک نهاد تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی شینا و آریا از قبیل پد لاک پاک کن کاسه ای،پد لاک پاک کن جعبه ای،استون ویتامینه،پارافین بهداشتی،روغن بادام تلخ،جرم گیر کتری و سماور،لوله بازکن،موم سرد اپیلاسیون،ماسک نانو با تکیه بر نیروی کار ایرانی توانسته قدمی در جهت توسعه تولید ملی بر دارد. در طی حضور نزدیک به یک دهه و شروع از بازارهای منطقه ای و گسترش آن به کلیه مناطق تهران،حومه و شهرستانها توانسته است نظر مشتریان را بر پایه اعتماد دو جانبه و تعهد طولانی مدت جلب نماید.