7 تکنیک آرایشی که از آن بی خبرید

ما دوست داریم مژه‌هایی بلند، درشت و پرپشت داشته باشیم ،تکنیکی معرفی می کنم که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

زمان زیادی طول کشید تا من توانستم مهارتها و فنون مختلف آرایش را به عنوان یک هنرمند فعال بیاموزم. من یاد گرفتم که برای اجرای یک آرایش زیبا و طبیعی نیاز نیست که در این کار حرفه‌ای باشید. این تکنیک های آرایشی درصرفه‌جویی وقت شما کمک خواهند کردو باعث زیباتر شدن آرایش شما خواهند شد.

 

1 - از لخته شدن ریمل جلوگیری کنید

ماهانه ریمل خود را تعویض کنید. اما گاهی  از ریملی استفاده می کنیم که لخته لخته شده است. با اضافه کردن چند قطره چشمی لخته‌ها را باز کنید. این ابتکار  باعث می‌شود ریمل قدیمی شما مثل روز اول کار کند و تا زمانی که ریمل جدید بخرید نیازی به نگرانی ندارید.

 

2 - استفاده از لبه کارت ویزیت برای مژه

 من از لبه یک کارت ویزیت برای ایجاد خط‌های مشخص‌تر و واضح‌تر به روی مژه استفاده می‌کنم. این ترفند هنگامی که به دنبال آرایش دراماتیک مانند آرایش چشم گربه‌ای هستید به شما کمک خواهد کرد.

 

3 - خط کشیدن زیر پلک

ما به دنبال مژه‌هایی بلند، درشت و پرپشت هستیم و حالا میخواهم تکنیکی را معرفی کنم که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در این ترفند آرایشی که غالبا از آن به کشیدن خط نامرئی نیز یاد می‌شود، شما به‌جای خط کشیدن روی قسمت بالای لبه پلکتان، به قسمت زیری پلک خط می‌کشید. این کار باعث پرپشت شدن مژه‌های شما خواهد شدودر ظاهر کلی چشم تفاوت بزرگی دیده میشود.

 

4 - سایه چشمی که به وضوح دیده می‌شود

تا به حال شده که سایه چشم پررنگی بخرید ولی بعد از استفاده  این سایه کمرنگ به نظر بیاید؟ برای جلوگیری از این مشکل باید قبل از استفاده از سایه چشم سطح پلک را با پودری کرم رنگ بپوشانید تا این پودر به عنوان زمینه‌ای برای سایه چشم عمل کند. بدین ترتیب رنگ واقعی سایه چشم مشخص خواهد شد. من شخصا برای این کار پودر MAC Paint Pot در رنگ Painterly را استفاده می‌کنم.

 

5 - فرچه زدن بدون استفاده از فرچه

اسفنج‌های تخم مرغی شکل وسیله‌ای مناسب برای آرایش بی دردسر و یکنواخت روی پوست صورت است. مزیت آن این است که استفاده از این اسفنج بجای فرچه وجود خط‌های احتمالی که فرچه روی پوست به جا می‌گذارد را به همراه نخواهد داشت. کار با این اسفنج سریع بوده و تمیز کردن آن نیز به آسانی انجام می شود. افنج پردوام است و نیاز به تعویض در زمان‌های کوتاه ندارد.

 

6 - فر دهنده مژه را گرم کنید

قبل از استفاده، به مدت سه چهار ثانیه فر دهنده فلزی را با سشوار گرم کنید. گرم کردن این وسیله باعث می‌شود که مژههای شما مانند وقتی که  از اتوی مو استفاده می‌کنید حالت بگیرند.

 

7 - پودر روی مژه

 

اگر به مژههایتان قبل از استفاده از ریمل کمی پودر بچه بمالید، مژه های شما پرپشت تردیده می شود . مقداری پودر بچه که زمینه ریمل قرار بگیرد باعث تفاوتی چشمگیر در درشت به نظر آمدن مژه‌های شما خواهد شد.

  • اسکاچ سه عددی

    اسکاچ سه عددی

  • اسکاچ موسی

    اسکاچ موسی

  • اسکاچ بیضی سیمی

    اسکاچ بیضی سیمی

  • دستکش همه کاره

    دستکش همه کاره

  • دستمال دولایه

    دستمال دولایه

  • دستمال دوطرفه پلیشی

    دستمال دوطرفه پلیشی

  • اسفنج خودرویی

    اسفنج خودرویی

  • اسکاچ هانس

    اسکاچ هانس

  • اسفنج جادویی clean wave دو قلو

    اسفنج جادویی clean wave دو قلو

  • اسفنج سفره پاک کن

    اسفنج سفره پاک کن

  • دستمال میکروفایبر هانس

    دستمال میکروفایبر هانس

  • اسفنج جادویی clean wave یک قلو

    اسفنج جادویی clean wave یک قلو

    درباره پاک نهاد

    شرکت بازرگانی پاک نهاد تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی شینا و آریا از قبیل پد لاک پاک کن کاسه ای،پد لاک پاک کن جعبه ای،استون ویتامینه،پارافین بهداشتی،روغن بادام تلخ،جرم گیر کتری و سماور،لوله بازکن،موم سرد اپیلاسیون،ماسک نانو با تکیه بر نیروی کار ایرانی توانسته قدمی در جهت توسعه تولید ملی بر دارد. در طی حضور نزدیک به یک دهه و شروع از بازارهای منطقه ای و گسترش آن به کلیه مناطق تهران،حومه و شهرستانها توانسته است نظر مشتریان را بر پایه اعتماد دو جانبه و تعهد طولانی مدت جلب نماید.