13 اصل برای ثروتمند شدن

افزایش تعداد ثروتمندان در جهان رو به افزایش است با توجه به این دانشمندان نتیجه گرفته اند که ثروتمند شدن اصول ساده ای دارد که  می توان به آسانی یاد گرفت ؛پس چرا تعداد فقرای جهان زیادتر شده است؟ و اغلب مردم جهان زندگی متوسطی دارند؟

 

تصور می شود برای پول در آوردن یا به گفته غربی ها پول ساختن هم باید از اصول خاصی پیروی کرد وهم عقاید و باورهای خاصی داشت و به ان اصول و عقاید پایبند بود. اصول ساده ای که دانشمندان و اقتصاددانان برآن تاکید می کنند 13 اصل است.

 

1- باید تعریف مشخصی از پولدار شدن داشته باشید. مثلا باید بدانید که چقدر پول می خواهید و برای چه این مقدار پول را می خواهید و چه برنامه ای برای به دست آوردن آن دارید و چگونه آن را خرج خواهید کرد؟قیمتی برای  خیلی از چیزهایی که دارید در نظر نگرفته اید مثل خانواده :فرزند، پدر، مادر، دوست خوب و......در حالی که این سرمایه های انسانی ،شما را به فردی ثروتمند تبدیل کرده یا تبدیل خواهد کرد.

 

2- هدف داشته باشید یعنی مقدار پول برای ثروتمند شدن ،بنویسید و آن را در ذهن خود مصور کنید تا با انجام برنامه ریزی به درآمد مورد انتظار برسید.

 

3- ضمیر ناخودآگاه شما می تواند لوازم ثروتمند شدن تان را مهیا کند پس به آن به عنوان یک دوست نگاه کنید تا باعث شود هر اقدامی که برای ثروتمند شدن شما لازم است به صورت خودکار اتفاق بیافتد و کارها اتوماتیک پیش رود.

 

4- این بازی جالب را برای ثروتمند شدن انجام دهید: عکس شخص یا اشخاصی را که از نظر شما ثروتمند هستند بردارید و سر آن را ببرید و عکس خودرا بگذارید.

 

5- شاید در راه رسیدن به ثروتی که می خواهید، دچار شک و گمان شوید برای آنکه این شک را از بین ببرید به فکر مشکلات نباشید بلکه به هدف خود و ثروتی که می خواهید به آن برسید ،فکر کنید .

 

6- وظیفه خود بدانید که ثروتمند شوید ؛یعنی به خود بقبولانید که باید ثروتمند شوم.

 

7- هیچوقت تسلیم نشوید اگر هدف مادی ارزشمندی را برای خود در نظر گرفته اید و رسیدن به این هدف می تواند شما را راضی کند و امید بوجود آورد، هرگز دست از تلاش بر ندارید و به هیچ قیمتی در مقابل مشکلات بزرگ تسلیم نشوید.

 

8- اعتماد به نفس داشته باشید و خود را شایسته ثروتمند شدن بدانید ، افراد صاحب درآمد اکثر آدم هایی با اعتماد به نفس بالا هستند که به خود احترام می گذارند و برای اهدافشان ارزش قائل هستند.

 

9- همیشه بیش از 20 درصد درآمدتان را پس انداز کرده و آن را در سرمایه گذاری های امن وارد کنید. همیشه حل بزرگترین مشکل را در اولویت اول قرار دهید تا حل بقیه مشکلات برای شما آسان شود.

 

10- پول خود را پس از زیاد شدن، در یک کار پر سود مانند بورس سرمایه گذاری کنید و در بورس هم سبدی از سهام مختلف را بخرید تا با زیان یک سهم همه سرمایه گذاری شما از بین نرود.

 

11- به خاطر انچه دارید شکر گزار باشید ولی همچنان در پی رشد مالی باشید.

 

12- 100 درصد تلاش کنید شما زمانی که 110 درصد از توانایی خود را به کار ببرید آنگاه همه مسئولیت زندگی تان را پذیرفته اید. در این موقع دیگر بهانه ای برای موفق شدن ندارید.

 

 

13- سنگ زیر بنای ثروتمند شدن داشتن مربی و استاد است چون همه ثروتمندان بدون استثنا حداقل یک مربی داشته اند و بعضی از آنها با کسی که الگوی آنها بوده ارتباط و دوستی صمیمانه داشته اند.

  • اسکاچ سه عددی

    اسکاچ سه عددی

  • اسکاچ موسی

    اسکاچ موسی

  • اسکاچ بیضی سیمی

    اسکاچ بیضی سیمی

  • دستکش همه کاره

    دستکش همه کاره

  • دستمال دولایه

    دستمال دولایه

  • دستمال دوطرفه پلیشی

    دستمال دوطرفه پلیشی

  • اسفنج خودرویی

    اسفنج خودرویی

  • اسکاچ هانس

    اسکاچ هانس

  • اسفنج جادویی clean wave دو قلو

    اسفنج جادویی clean wave دو قلو

  • اسفنج سفره پاک کن

    اسفنج سفره پاک کن

  • دستمال میکروفایبر هانس

    دستمال میکروفایبر هانس

  • اسفنج جادویی clean wave یک قلو

    اسفنج جادویی clean wave یک قلو

    درباره پاک نهاد

    شرکت بازرگانی پاک نهاد تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی شینا و آریا از قبیل پد لاک پاک کن کاسه ای،پد لاک پاک کن جعبه ای،استون ویتامینه،پارافین بهداشتی،روغن بادام تلخ،جرم گیر کتری و سماور،لوله بازکن،موم سرد اپیلاسیون،ماسک نانو با تکیه بر نیروی کار ایرانی توانسته قدمی در جهت توسعه تولید ملی بر دارد. در طی حضور نزدیک به یک دهه و شروع از بازارهای منطقه ای و گسترش آن به کلیه مناطق تهران،حومه و شهرستانها توانسته است نظر مشتریان را بر پایه اعتماد دو جانبه و تعهد طولانی مدت جلب نماید.