سفره کاغذی پولیتو

سفره‌ها از جمله سفره یکبار مصرف نایلونی و کاغذی ابزار بسیار مهم و کاربردی در خانه محسوب می شوند. در واقع سفره یکی از وسایل پرمصرفی است که روزانه بارها استفاده می‌شود بنابراین جنس آن بسیار مهم است. در طول روز بيشتر از 3 وعده غذا سرو می شود که معمولا به ارزش غذايي و روش پخت آن ها دقت می کنیم، اما به سفره ای که روی آن غذا ميی خوريم، توجهی نداریم. این در حالی است که سطحی که روی آن غذا گذاشته می شود،  ارتباط مستقیمی با سلامتی ما دارد.

سفره هایی که این روزها از آن استفاده می شود، از جنس پلاستیک هستند که به راحتی تمیز شده و رطوبت و چربی غذا را انتقال نمی دهند. در این میاد برخی از افراد از سفره های سنتی مثل سفره های پارچه ای و حصیری استفاده می کنند که تمیز کردن آن ها به صورت روزانه، مشکل است. باقی ماندن ذرات مواد غذایی روی سفره‏، باعث رشد ميکروب‏ها و آلودگي‏ها خواهد شد. بهتر است بعد از تمام شدن غذا سطح سفره را با يک دستمال نم‌دار تمیز کرده و سپس رطوبت آن را با یک دستمال خشک بگیریم.  همچنین اگر بر روی آن غذا ریخته است، باید آن را به طور کامل با آب گرم و مايع شوينده شست و در مقابل نور خورشید، خشک کرد.

سفره های یک بار مصرف نیز از دیگر انواع سفره هایی هستند که این روزها با استقبال خوبی مواجه شده اند. تميز کردن سفره ها بعد از اتمام غذا، آن هم سفره های بزرگي که تعداد زيادي مهمان روی آن غذا خورده‏اند، دشوار است.  سفره های یک بار مصرف از این جهت که نیازی به تمیز کردن ندارد و بعد از اتمام غذا می توان آن ها را دور انداخت

برای انتخاب و خرید سفره ی مناسب می توانید انواع سفره های موجود در وب سایت پاک نهادان را بررسی کنید. فروش عمده سفره یکبار مصرف و کاغذی پولیتو، سفره کتان، سفره شفاف چاپدار، سفره ی پارچه ای ترمه، سفره سوپرلوکس پولیتو، سفره حریر پولیتو، سفره ۵۰ متری نایلونی و سفره مجلسی در اختیار شما قرار دارد.

طرح : کلاسیک و سنتی
طول : مساحت 10M و 12M
عرض : 100 و 120 سانت
مناسب برای استفاده رومیزی و حتی زیر انداز