خوشبوکننده آویزی

 

خوشبوکننده آویزی

 

موارد مصرف: بوگیرباعطرخوش وموادترکیبی ای که درآن بکار رفته بسیار وسیله مناسبی برای رهایی ازبوی بد توالت‌ها مخصوصا دراپارتمان‌ها وبوی بد فاضلاب‌هایی که ازطریق لوله‌ها منتشرمی‌شود؛ می‌باشد. این وسیله غیرسمی می‌باشد. 

هشدار: دورازدسترس کودکان نگهداری شود. دورازموادغذایی نگهداری شود. درصورت تماس بوگیر با چشم‌ها و صورت حتما با اب و صابون خوب بشوئید از نگهداشتن این محصول درکنارکلر-بنزین وچیزهای معطر اجتناب نمائید.

مزایا: در بازار ایران چندین برند متفرقه در زمینه تولید و واردات بوگیرهای کنسروی فعالیت دارند. به جز یکی دو مورد معدود ، سایر برندها یا مشکل مجوز واردات دارند (قاچاق هستند) و یا به صورت زیرپله‌ای و کارگاهی تولید می‌شوند. که به طبع دچار ضعف ناشی از کیفیت و استانداردهای تولید می‌باشند.

برند Home Fresh با به روزترین تجهیزات و ماشین آلات اقدام به تولید انواع بوگیر ژله‌ای کرده است و هدف چشم انداز شرکت با رعایت کیفت و استانداردها و کسب رضایت مصرف‌کننده  کسب بیش از 70% از سهم بازار می‌باشد.

 

طریقه مصرف: مقداری از روکش پلاستیکی بوگیر را باز کرده در جایی خشک و دور از نم و رطوبت گذاشته و بوگیر به آرامی تمام فضا را مطبوع می‌کند.