دستمال میکرو فایبر سطوح

دستمال میکرو فایبر سطوح

 

موارد مصرف: دستمال میکروفایبر قابلیت پاک‌کنندگی کلیه سطوح حتی سطوح صیقلی و شیشه را، بدون بر جای گذاشتن اثری از کثیفی، پرز، رد آب یا روغن و دوده را دارد. به همین دلیل در همه جا قابل استفاده می‌باشد. بدین ترتیب دستمال جادویی، دستمالی تخصصی جهت  نظافت منزل، آشپزخانه،  کارواش، تعمیرگاه و کارگاه‌ها. خشک کردن  سطوح صیقلی، ظروف، لوازم منزل، بدنه و شیشه اتومبیل می‌باشد. همچنین با تنوع رنگی موجود در این محصول، نظر هر نوع سلیقه‌ای را به خود جذب کرده و زینت‌بخش محل زندگی یا کار خواهد بود.

مزایا: دستمال میکرو فایبر حوله‌ای با تکنولوژی میکرو ایجاد شده و از جلوه‌های بارز پیشرفت در عرصه نظافت خانگی است. این محصول قابلیت آبگیری تا بیش از هفت برابر وزن خود را داراست. با ورود محصولات میکروفایبر، نظافت منزل به کار آسانی تبدیل شده است. 

از ویژگی‌های جالب دستمال‌های میکروفایبر خانه رویایی این است که حتی بدون استفاده از پاک‌کننده‌های شیمایی قابلیت پاک کردن لکه‌های چربی و سطوح کثیف را دارند و جالب‌تر اینکه بعد از شستشوی ساده دستمال با آب، کم‌ترین اثری از کثیفی روی آن بر جای نمی‌ماند. 

دستمال‌های میکروفایبر خانه رویایی در بسته‌بندی‌های شیک و با رنگ‌بندی متنوع عرضه می‌گردند. استفاده از رنگ‌های متفاوت در بسته‌بندی دستمال‌های خانه رویایی به منظور تفکیک دستمال‌های مربوط به هر بخش از منزل  با قسمت‌های دیگر می‌باشد.